Dit Central City Apartments Oslo hotel met 3 sterren biedt een lobbyruimte aan en ligt in de wijk de Gamle Oslo wijk van Oslo, op 2 km van het Operagebouw van Oslo en op sechts 25 minuten wandelafstand van culturele bezienswaardigheden, zoals het Stadhuis van Oslo. Wi-Fi wordt aangeboden in openbare gebieden en er is een privéparkeerplaats ter plekke beschikbaar bij het aparthotel.
Sommige kamers zijn voorzien een zitruimte, TV met meerdere kanalen en een plasma TV. Ze beschikken ook over de badkamers met een apart toilet en een douche.
Central City Apartments hotel serveert 's morgens buffet ontbijt. De lounge bar is een ideale plek voor een ontspannend drankje. Gasten kunnen dineren in Wasabi Sushi Oslo op ongeveer 5 minuten wandelafstand van dit hotel.
Het Botanisch Museum is op een steenworp afstand gelegen, terwijl treinstation Centraal Oslo zich binnen het bereik van het hotel met 72 kamers bevindt. Gelegen op 250 meter van het metrostation Tøyen, Central City is op slechts 1 km afstand van het Joods Museum. Gasten zullen ook genieten van de nabijheid van Lohavn, gelegen op wandelafstand van ongeveer 20 minuten ervandaan. Het pand in Oslo bevindt zich op afstand van 2,1 km van de Dom van Oslo, populair bij pelgrims en toeristen. De Toyen bushalte, die een directe verbinding naar de belangrijkste bezienswaardigheden en plaatsen in de stad aanbiedt, ligt net om de hoek bij Central City Oslo.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Niels
2023-06-12
De kamers zijn ruim en de omgeving is rustig, wat erg prettig is na een vermoeiende dag in het centrum. Gelukkig zijn er leuke restaurants in de buurt om 's avonds te genieten van een heerlijke maaltijd.
Helaas waren er wat negatieve aspecten aan ons verblijf. Ten eerste was de kamer erg stoffig en lagen er nog spullen van vorige gasten.
Daniël
2023-05-19
De locatie vlakbij het centrum van de stad en het metrostation. In de buurt van een supermarkt. Vriendelijke ontvangst door het personeel. Zeer behulpzaam personeel.
Ik kon helemaal geen fouten vinden.
Jacob
2023-05-17
Frisse kamers, zachte bedden, een geweldig logement.
Joan
2023-05-16
Er waren zeer ruime en grote kamers met een kitchenette, schone douche beschikbaar. Ons verblijf in dit hotel vonden we fijn.
Maria
2023-04-10
We verbleven in een appartement gelegen in een rustige buurt, op slechts 15 minuten lopen van het centrum. Het was handig dat er een metro dichtbij was, waardoor we gemakkelijk toegang hadden tot het centrum van Oslo. In de buurt waren ook interessante restaurants op de Grønlandstraat.
Helaas ontbraken er wat essentiële voorzieningen in het appartement, zoals zeep en doekjes in de badkamer en keuken. Gelukkig was het appartement erg gehorig en de gordijnen waren niet goed opgehangen, wat voor privacyproblemen zorgde.
Adriaen
2023-04-09
Mooi ingerichte kamers waren ook goed uitgerust en handige locatie. Een lounge ruimte en een keukentje waren aanwezig.
Johannes
2023-04-08
Echt goede uitrusting en locatie, en nog veel meer vond ik geweldig.
Maurits
2023-02-05
Vriendelijk ontvangst, goede bedden. Met kinderen is 's avonds makkelijk zitten belangrijk. Lekker eten in het restaurantgedeelte. Ontbijt mogelijk, goede winkels aan overkant. Parkeren in de stad is duur, metro handiger.
N/A
Pieter
2022-05-04
Ons verblijf van 2 nachten vonden we super . Er waren wonderlijk comfortabele bedden, evenals een lounge en een keukentje in de kamer.
Symon
2022-04-08
Bijna elk detail, inclusief locatie en personeel vond ik fijn, ze waren verbazingwekkend. Zeer comfortabele bedden, de lounge en het keukentje waren een leuke bijkomstigheid.
Isaac
2022-02-25
We vonden het leuk, dat de locatie handig was en het personeel supervriendelijk was; het was ook keurig schoon. Onze mooi ingerichte kamer was nieuw en het bed was extra comfortabel.
Johan
2022-01-03
Het ontbijt was verbazingwekkend lekker, het hotel was werkelijk uitstekend en keurig schoon. De locatie was rustig, het was slechts een korte wandeling verwijderd van het Botanisch Museum. Ik vond het super dat er een cafébar was. Superbedankt voor een goed verblijf, ik kan niet wachten om terug te komen.